כללית און ליין

בעמוד זה השתדלתי למקד את המידע מקיף אודות כללית אונליין; זימון תורים, כניסה ללא סיסמא, תור לרופא און ליין, והסבר מדוע קופת חולים כללית פשוט שיחקו אותה עם השירות האינטרנטי שלהם!

איזה פעולות תרצו לעשות דרך כללית און ליין?

clalit online - מי אתה?

בתור אחד שגולש ברמת יומית אפשר לשים להתפתחות המטורפת של רשת האינטרנט. כמעט כל פעולה שהיה צורך לצאת מהבית בשביל לבצע אותה כבר ניתנת לביצוע בצורה מקוונת מהמחשב האישי או אפילו דרך הטלפון הנייד החכם ויתרה מכך – אפשר גם לעשות את זה בכל רגע ובכל שעה, ללא קשר לשעות פעילות מקובלות.( כל עוד אין עבודות תשתית, ברוב האתרים הגדולים היום יש אחת לכמה זמן עבודות תשתית ואי אפשר להיכנס, גיליתי לא פעם את התלות שלי בממשק כאשר היה את העבודות האלו). על מנת להקל על קהל המבוטחים כללית השיקה פלטפורמת כללית אונליין שבה ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות, כמו גם לברר מידע ואפילו ליצור קשר עם רופאים. בזכות פלטפורמה זו אפשר לחסוך את ההגעה לרופא, לא לטרטר אדם שלא מרגיש טוב וכך לחסוך לא מעט זמן, חיפוש חנייה וטרטור באופן כללי. האתר של כללית אונליין עומד לרשותם של מבוטחי הקופה שיכולים להירשם אליו ולבצע בו את כל הפעולות הדרושות להן שהיה צורך עד היום להמתין עבורן הרבה זמן בטלפון או לצאת מהבית ולהגיע למרפאה.

מה כלול בשירותי האונליין של כללית?
מתוך ניסיון אישי שהייתי לקוח החברה ראיתי שניתן להתחבר לאתר כללית אונליין ללא סיסמה, או עם סיסמה, על פי בחירת המשתמש.  לקוחות החברה יוכלו לראות מידע רפואי כזה או אחר שנדרש להם – תורים לרופאים שהתקיימו במועדם, תרופות שנרשמו עבורם, הם יוכלו לקבוע תור חדש לרופא משפחה או מקצועי וגם לבחון את תנאי הביטוח שלהם. רופא אונליין כללית למשל הוא שירות ייחודי שמאפשר להתייעץ עם רופא בצורה מקוונת ללא הגעה למרפאה. שירות זה מתאים כאשר צריך לשאול את הרופא שאלה או לבקש ממנו בקשה מסוימת ואין טעם רק לשם כך להגיע למרפאה. חשוב מאד להבין שחלק גדול מהפעולות שניתן לבצע באתר קשור לרצון והשאיפה להפחית מהעומס שהרופאים והמרפאות חווים. מבוטחים ומטופלי הקופה מדווחים על נוחות מירבית בביצוע הפעולות ובקבלת המידע הדרוש להם, זאת במקביל למתן שירות פיזי במרפאה עבור מי שהטכנולוגיה פחות נוחה לו.

התפתחות שירותי האונליין של קופת החולים
אי אפשר להתווכח עם הקביעה שהעמדת אתר אינטרנט מקוון, עדכני וזמין לטובתם של מבוטחי הקופה נחשבת כיום למחויבת המציאות. מרבית הגופים המובילים שנותנים שירות בקנה מידה לאומי לא יוכלו להרשות לעצמם לפעול ללא מתן שירותים מקוונים נוחים, זמינים וקלים לגישה. רופא אונליין כללית הוא צעד נוסף בגישה זו והמטרה המשותפת של מנהלי הקופה והמטופלים גם יחד היא לחסוך את ההגעה לסניף המרפאה עצמו. כל מה שאפשר לעשות מהבית הרי שזה נוח ומשובח וכך יגיעו אל המרפאה רק אלה שבאמת צריכים להגיע ולא יכולים לקבל מענה בצורה מקוונת. כללית רופא אונליין היה שירות ייחודי למשך תקופה לא קצרה לפני שקופות חולים אחרות גילו את הפוטנציאל החבוי בשירות זה והחלו בעצמן לחקות אותו ולהציע אותו למבוטחים שלהן. כיום אי אפשר להעלות על הדעת שקופת חולים לא תציע למבוטחים שלה שירות שיחה מקוונת עם רופא כמעט בכל תחום רפואי.

לאן מועדות פניהם של שירותי הבריאות אונליין?
כמו שכתבתי מעלה אין ספק שרשת האינטרנט לא הולכת לשום מקום ועם הזמן צפויים עוד ועוד חידושים והתפתחויות גם בשירותי הבריאות המקוונים. מומחי הרשת והשירותים המקוונים עובדים מסביב לשעון על מנת לחשוב על הדרך הבאה שבעזרתה אפשר יהיה להקל על המטופלים, לקצר תהליכים, לחסוך בזמנים וכל זה ללא התפשרות על איכות ורמת השירותים. כללית אונליין הוא אתר שמתחדש כל הזמן על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים שיש מרשת האינטרנט אך בוא בעת גם להיות נוח לשימוש לא רק על ידי מי שהטכנולוגיה קלה להתמצאות בשבילו. כאשר אתר האינטרנט מתכתב עם שירותים היקפיים נוספים כמו שליחת הודעות בוואטסאפ או ב- SMS, יצירת קשר טלפוני או כל שירות אחר שבעבר לא היה קיים – הרי שכל מבוטח, ללא קשר לגיל או לרמת ההתמצאות הטכנולוגית שלו, יכול למצוא את הדרך שתהיה עבורו הכי נוחה ליצירת קשר עם הקופה.

 

 

פעולות שאפשר לעשות בכללית און ליין (clalit online)

כמו שכתבתי בדף הראשי על קופת חולים כללית שנחשבת לקופה המובילה במדינה בהרבה מאד תחומים ונושאים, כאן אוסיף מידע נוסף שלא נגעתי בו לפני. באתר של כללית און ליין יכולים המבוטחים לבצע מגוון רחב של פעולות בהרבה מאד נושאים וכך הם חופשיים לפעול בצורה עצמאית ולא צריכים להיות תלויים באף אחד ובשום דבר. בעידן האינטרנט והטכנולוגיה אנשים רבים מחפשים את הדרך לעשות דברים לבד ולקבל באופן מיידי את המידע שהם מחפשים ודרוש להם. הם יודעים שדרך הערוצים הדיגיטליים של קופ"ח כללית הם יכולים להתנהל בצורה עצמאית ולא חייבים להתאים את עצמם לשעות הקבלה של המרפאה או לזמנים שבהם יש קבלת קהל.

מידע חשוב שמבוטחי קופת חולים תמיד צריכים לדעת
אתר האינטרנט והפלטפורמות המקוונות של שירותי בריאות כללית עומדים לרשותם של המבוטחים מסביב לשעון. לא אחת יכולה להתעורר שאלה דחופה או חשובה בשעות שבהן לא יהיה מענה טלפוני או בית מרקחת כללית פתוח ובדיוק לשם סיטואציות כאלה קיימות אותן פלטפורמות דיגיטליות. מי שמתלבט אם להצטרף לביטוח של כללית מושלם ירצה לדעת בדיוק מה זה אומר, אילו כיסויים הביטוח כולל, מה ההבדל בין ביטוח זה לביטוחים האחרים בקופה וכמובן מה ההבדל במחיר החודשי שמשלמים. דרך האתר יהיה קל מאד לראות את כל התנאים, החובות והזכויות ועל סמך מידע זה לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר. אפשר בעצם לומר שמידע יהיה דרוש למבוטח לפני ביצוע כל פעולה או קביעת תור ולכן חשוב מאד להכיר את הכתובת של אתר האינטרנט וכך לקבל את המידע הדרוש כמה שיותר מהר. כך הדבר לגבי טיפולי שיניים במרפאות כללית סמייל טלפון וזו גם הדרך לקבוע תורים בצורה רגילה או זימון תורים אונליין או זימון תורים בטלפון, או זימון תורים לכללית סמייל דרך האזור האישי באתר כדי להגיע בשעה מסוימת לצורך כללית בדיקות מעבדה וכך לא להישאר בצום יותר ממשך הזמן שצריך.


מרכז מור בכללית אונליין

קופות החולים וכללן קופת חולים כללית מחויבות לאפשר למבוטחים שלהן לבצע את כל הבדיקות הנדרשות לצורך שמירה על בריאות איתנה לאורך זמן. באתר של כללית אונליין אפשר לקבל מידע רב אודות השירותים הניתנים למבוטחים, אודות ההבדלים בין סוגי הביטוחים שהקופה מציעה וכמובן היכן מבוצעות בדיקות שונות שאולי צריכים מפעם לפעם. יש בדיקות שמבוצעות בקלות במרפאה של קופת החולים בסמיכות למקום המגורים אך יש בדיקות שנדרש להגיע למרכז מור על מנת לבצע אותן.
מכון מור, כמו מרכזי בריאות אחרים, מציעים שירותי רפואה מתקדמים שמבוצעים על יד אנשי מקצוע מומחים ומנוסים וכך מופחת העומס מאותם המכונים בבתי החולים. קופות החולים מסבסדות חלק נכבד מאד מעלות הבדיקות ומפנה את המבוטחים לאחר בדיקת רופא וקבלת המסקנה שבדיקה זו או אחרת דרושות לו על מנת לבצע אבחון נכון ומדויק.

איך יודעים מתי לפנות למרכז מור?
כאמור, במרכז מבוצעות לא מעט בדיקות ובדרך כלל לא המבוטחים לא ניגשים למרכז על דעת עצמם אלא לאחר שקיבלו הפנייה ברורה ומפורשת מהרופא שלהם. לכל בדיקה יש לא מעט סוגים או פרוטוקולים לביצוע ולכן הרופא הוא זה שיפנה לבדיקה הרלוונטית. באתר של קופת חולים כללית און ליין, למשל, אפשר גם לבקש הפקת התחייבות למכון וכך לא צריך להגיע למרפאה לשם כך.
בסיכום הביקור אצל הרופא הוא יציין בדיוק איזו בדיקה דרושה, לפעמים הרופא יידע איזה קוד רפואי יש לה והוא גם יידע להפנות למרכז או המכון שבו הבדיקה מבוצעת. במידה והמבוטח לא יודע או לא מכיר את המכון – הוא יכול לפנות אל המזכירות הרפואית של המרפאה שהוא מכיר או לחפש בעצמו את המידע דרך רשת האינטרנט או דרך האתר של כללית און ליין ללא סיסמה. כך הוא ימצא מספר טלפון, כתובת לשליחת הודעות או אפילו יבין לעומק בדיוק מה עליו לעשות על מנת להכין את עצמו לקראת הבדיקה.

איך מקבלים הפנייה לבדיקה במרכז מור?
במרכז מור מבוצעות בדיקות רפואיות מגוונות שמיועדות לשם אבחונים רבים והן משמשות הרבה מאד רופאים בכל מיני התמחויות. כאשר מטופל יגיע אל הרופא שלו עם בעיה, כאבים או חוסר נוחות שהוא חש – הרופא יבדוק אותו וימליץ על המשך הטיפול. גם אם קובעים תור לבדיקת רופא אונליין כללית יתכן והרופא יבין לבד לאיזו בדיקה כדאי להפנות את המטופל בלי שהוא יגיע לבדיקה פיזית.
הוא ירשום בסיכום הטיפול את ההמלצה לבדיקה המדוברת, את מירב הפרטים בנוגע אליה על מנת שיהיה למטופל קל להבין במה מדובר ולקבוע תור למחלקה המתאימה במרכז מור וישלח את המטופל לדרכו להמשך הדרך של קביעת התור והמשך הטיפול. ברוב המקרים יהיה צורך לבקש טופס התחייבות של הקופה על מנת לבצע את הבדיקה במרכז מור אחרת יהיה צורך לשלם עבורה סכום לא מבוטל ולכן חשוב לטפל בזה כמה שיותר מהר.

קביעת תור והמשך הטיפול
לאחר קבלת ההפניה מהרופא המטפל והפקת טופס ההתחייבות – יקבע המטופל את התור במרכז מור. המוקד של כללית זימון תורים יכול לסייע גם בכך, במתן מספר הטלפון המתאים עבור זימון תור דרך מוקד מרוכז או דרך המחלקה הדרושה.
למרכז מור יש גם אתר אינטרנט שכדאי לנסות לקבוע בו תור, מה שיכול לחסוך לא מעט זמן בטלפון או בהתכתבות עם נציגים. לאחר קביעת התור וביצוע הבדיקה יקבל המטופל לידיו בו במקום או דרך הדואר האלקטרוני לאחר פענוח את תוצאות הבדיקה, אותן עליו להעביר לרופא שהפנה אותו לאותה הבדיקה. לשם כך מספיק לקבוע תור כללית רופא אונליין ואין חובה להגיע אליו פיזית. ישנה גם אפשרות להעביר לרופא מסמכים סרוקים וכך הרופא יראה את הפענוח או את תוצאות הבדיקה וייצור קשר עם המטופל כדי להמשיך בטיפול. חשוב מאד לשים לב שיש הרבה מאד פעולות שהמטופל יכול לבצע דרך אתר כללית און ליין כניסה אישית ואזור אישי ולכן לא תמיד הוא חייב להגיע למרפאה. מה שחשוב זה שהרופא יקבל לידיו את התוצאות של בדיקת מרכז מור ועל סמך התוצאות יציע למטופל שלו את המשך הטיפול הטוב ביותר שיקל על המצב שלו, על הכאבים שלו או על חוסר הנוחות שהוא חווה.

מה צריך לדעת על ההנדסה הרפואית בכללית?

כללית הנדסה רפואית
מאחורי גוף רפואי כל כך גדול כמו קופת חולים כללית חייב להיות מערך תומך (clalit online בין היתר) שבעזרתו יוכלו אנשי המקצוע בקופת החולים להציע למטופלים והמבוטחים של הקופה את המגוון הרחב של שירותי הבריאות ברמה הגבוהה ביותר. מה שנראה לעין מבחינתו של הלקוח (או המבוטח) אלה המרפאות, הרופאים, עובדי המעבדה וכל מה שקורה לו בבית המרקחת של קופת החולים.
אך על מנת שכל זה יפעל ברציפות וללא תקלות חובה מערך מקצועי מאחורי הקלעים שיניע את קופת החולים ויאפשר את מתן השירותים האלה. בדיוק לשם כך יש את הגוף המכונה כללית הנדסה רפואית והוא כולל בתוכו את כל אותן פעולות הנדרשות לביצוע על מנת שעל פני השטח המבוטחים ייהנו משירותי רפואה מתקדמים ויקבלו את כל המידע הדרוש להם ללא המתנה יתרה. אז מה כדאי לדעת על גוף זה ואיך בזכותו קופת החולים הגדולה במדינה מתפקדת היטב?

מה כדאי לדעת על חברת כללית הנדסה רפואית?
חשוב מאד לפעמים לעצור ולחשוב על איך מתקיימים וניתנים שירותי רפואה מתקדמים מטעמה של קופת החולים. באתר של כללית אונליין למשל אפשר למצוא את כל השירותים שהקופה מציעה למבוטחים שלה, החל מבתי מרקחת שאפשר לקנות בהם תרופות ותכשירים רפואיים עם או ללא מרשם וכלה בקביעת תורים לרופאים מקצועיים לצורך בירורים רפואיים מתקדמים וחשובים. דרך כללית און ליין אפשר גם לברר מידע פרטני וכללי, לבדוק שעות פעילות של מרפאות, לברר שעות פתיחה של בתי המרקחת ולקרוא מידע מעניין אודות מצבים רפואיים כאלה ואחרים.
חברה כמו כללית הנדסה רפואית תיתן את התמיכה הטכנולוגית והלוגיסטית למערך הבריאות של קופת החולים – העסקת טכנאים לבדיקה שכל המכשור הרפואי פועל בצורה תקינה, אחסון מלאי גדול של תרופות, תכשירים או אביזרים הנדרשים לבית החולים או לקופת החולים ותאפשר אפילו הגעה של ציוד רפואי הישר אל ביתם של המבוטחים על פי הצורך ועל פי הפעלת שיקול הדעת של אנשי הבריאות המטפלים.

מערך תומך שבלעדיו אי אפשר לתפקד!
למרות הקשר הפחות ברור לנושא ההנדסה אפשר לקחת כדוגמה את אתר האינטרנט של קופת חולים כללית ואת האזור האישי שיש באתר. אפשר להתחבר לאתר של כללית און ליין ללא סיסמה אך אפשר גם להתחבר עם שם משתמש וסיסמה אישיים וכך לקבל מידע מפורט ורלוונטי לכל מבוטח בנפרד. מדובר באזור מאובטח שהנהלת קופת החולים דואגת היטב שלא תקרה בו שום תקלה של אבטחת מידע, שכן מדובר במידע רגיש וסודי אודות המבוטחים שלה. האתר גם מציע התייעצות עם רופא אונליין כללית כך שהרופא יראה בעצמו את המדדים או המצב הבריאותי של המבוטח שמתייעץ איתו וכך יידע לתת לו את השירות הרפואי הכי טוב והכי מותאם אישית שהוא יכול לספק.
על מנת להגיע לאזור הזה צריך להיכנס לאתר של כללית און ליין כניסה ולהזין את הפרטים הנדרשים. מאחורי הקלעים של אתר האינטרנט יש צוות טכני שלם שדואג מסביב לשעון וללא הפסקה שהאתר יפעל כמו שצריך, ששום פיסת מידע לא תדלוף החוצה ושהמבוטחים יקבלו את המידע הדרוש להם בצורה ידידותית ונוחה.

עוד מידע חשוב על מה שקורה אך נסתר מעיניהם של המבוטחים
המטרה של קופת החולים היא לספק למבוטחים שלה את שירותי הבריאות הכי טובים ואיכותיים שהיא יכולה, גם על מנת למשוך אליה מבוטחים של קופות חולים אחרות. על מנת להציע שירותים מתקדמים גם בפן הטכנולוגי מספיק להכיר את המוקד של כללית זימון תורים ואת היעילות שבעזרתה אפשר לקבל מידע כללי דרך הטלפון או לקבוע תורים למגוון רחב של אנשי מקצוע – רופאים, אחים או אחיות, תחנות טיפת חלב, מכוני שמיעה ועוד. מערך זה משרת בעיקר את מי שהאמצעים הטכנולוגיים פחות נגישים או נוחים עבורו – אנשים בעיקר בגיל השלישי. כך או כך – אין ספק שקופת החולים מעמידה מגוון רחב של ערוצי יצירת קשר כך שכל מבוטח שלה, ללא קשר לגיל שלו או לנוחות שהוא חש להשתמש באמצעים הטכנולוגיים יוכל לקבל את המידע הדרוש לו או לבצע את הפעולות שעליו לבצע. למרות הקדמה והנוחות יש לא מעט אנשים שבאמצעות שיחת טלפון מתנהלים בצורה הרבה יותר פשוטה ונוחה ולכן חשוב מאד שקופת החולים תאפשר להם גם את דרך ההתקשרות הזאת.

כשבתי החולים ואתר האינטרנט של clalit online נפגשים

מדינת ישראל נחשבת למדינה קטנה מאד מבחינה גאוגרפית אך ללא ספק יש בה פיזור הגיוני ונכון של שירותי בריאות ובתי חולים. רוב בתי החולים במדינה שייכים לקופת חולים כללית אך כמובן שכל אזרחי המדינה מתקבלים בהם ויכולים לקבל שירותי רפואה ובריאות מתקדמים ואיכותיים.
בתי החולים האלה פועלים בשיתוף פעולה מלא עם קופות החולים האחרות וכך נוצר מצב רצוי שבו כל אזרח במדינה יכול לקבל את שירותי הרפואה מבית חולים זה או אחר שעובד עם קופת החולים שלו. לעולם לא ייווצר מצב שבו אדם זה או אחר לא מקבל את הטיפול הרפואי הדרוש לו וחשוב מאד לדעת איך מערכת הבריאות פועלת על מנת להבין מה צריך לעשות בכל מקרה ובכל מצב בריאותי שמתעורר. בכל בתי החולים ניתנים שירותים איכותיים, מתקדמים וגם כאלה שיכולים להציל חיים ומומלץ להכיר אותם קצת יותר לעומק.

מה כדאי לדעת על בתי החולים ועל קופת חולים כללית?
כאמור, מה שצריך לדעת זה שבכל מקרה כל אזרח במדינה יכול ורשאי לקבל שירותי רפואה ובריאות איכותיים וכאלה ברמה גבוהה. מי שמבוטח בקופת חולים כללית יוכל לברר את כל המידע הדרוש אודות בתי החולים של הקופה דרך אתר כללית און ליין.
באתר הוא יכול לקבל גם מידע כללי על בתי החולים, כתובות מדויקות, כתובות מייל אם צריך, ובעיקר את כתובת אתר האינטרנט של בית החולים. כאשר הוא יגלוש לאתר של בית החולים אפשר לקבל מידע מדויק וקונקרטי יותר שקשור בהגעה לבית החולים, בין אם מדובר בהגעה לצורך ביצוע בדיקה או קבלת טיפול רפואי ובין אם מדובר בביקור של חבר או קרוב משפחה שמאושפז שם. האתר של כללית און ליין מסודר בצורה נוחה שקל להתמצא בה וכך לבחור את המידע הדרוש או המענה שמחפשים. בנוסף יש באתר גם אפשרות להתייעצות עם רופא אונליין כללית שגם אותו אפשר יהיה לשאול כל שאלה בנוגע להגעה לבית החולים.

איך לברר את הדרוש לגבי הגעה לבית חולים?
קופת חולים כללית מעמידה מוקד טלפוני שנקרא כללית זימון תורים אך הוא בעצם מוקד לבירור כל סוג של מידע ולא רק קובעים בו תורים לרופאים או אנשי מקצוע. המוקד הוא טלפוני ויש גם מספרים ייעודיים שבהם אפשר להתכתב עם נציגים ולקבל תשובות בהודעות כתובות. בנוסף לכך כדאי לכל מבוטח לקבל את שם המשתמש והסיסמה שלו לאתר של כללית און ליין סיסמה וכך הוא יוכל לקבל מידע רפואי ובריאותי שיהיה רלוונטי ספציפית אליו ולא מידע כללי שנכון ומתאים לכלל המבוטחים של הקופה.
עבור אלה שמתקשים לשמור שמות וסיסמאות יש גם אזור באתר של כללית און ליין ללא סיסמה וגם שם אפשר למצוא מידע אודות בתי החולים וכך להתקדם בבירור הרפואי הדרוש. לפעמים יהיה זה נוח לברר את הפרטים באופן עצמאי ולעיתים המבוטח יצטרך עזרה טלפונית או מקוונת על מנת לדעת בדיוק את כל מה שהוא רוצה או צריך. קופת החולים כללית מאפשרת למבוטחים שלה לקבל את המידע בכל דרך שתהיה להם נוח.

הייחודיות של המערך הבריאותי של קופת חולים כללית
על מנת לדעת בדיוק מה עושים בשעת חירום או לאן בדיוק צריך להגיע כאשר מגיעים למתחם של בית החולים לצורך זה או אחר – חשוב לבצע את כל הבירורים הדרושים מבעוד מועד וכך לא לבזבז זמן בעת ההגעה למקום. אין זה משנה אם מקבלים את המידע דרך הטלפון, דרך אתר האינטרנט או דרך כללית רופא אונליין שממילא מקבלים ממנו ייעוץ אישי. מבוטח שצריך להגיע לבית החולים צריך לדעת בדיוק לאן עליו ללכת והוא לא יהיה במצב מנטלי או רגשי לבזבז זמן או להגיע בטעות למקומות הלא נכונים. למרות הכוונה שמקבלים המטופלים מבעוד מועד – חשוב לוודא יום קודם שברורה הדרך לאן צריך להגיע וכך לא מבזבזים זמן ומגיעים ממוקדים ומרוכזים לביצוע הבדיקה המדוברת. כל זאת ועוד נכון אפילו יותר עבור מטופלים שיגיעו לבית החולים כשהם בצום ויהיה חשוב להם לא ללכת סתם למקומות לא נכונים וגם לבזבז לעצמם אנרגיות וכוחות חשובים.

כניסה לאתר כללית און ליין:

ישנן שתי דרכים עיקריות לבצע כניסה לאתר כללית און ליין:

1. באמצעות קוד משתמש וסיסמה:

  • באתר האינטרנט:

    1. היכנסו לאתר כללית און ליין.
    2. לחצו על "כניסה" בפינה הימנית העליונה.
    3. הזינו את תעודת הזהות, קוד המשתמש והסיסמה שלכם.
    4. לחצו על "התחברות".
  • באפליקציה:

    1. פתחו את אפליקציית כללית.
    2. לחצו על "כניסה".
    3. הזינו את תעודת הזהות, קוד המשתמש והסיסמה שלכם.
    4. לחצו על "התחברות".

2. באמצעות קוד חד פעמי ב-SMS (ללא סיסמא)

  • באתר האינטרנט:

    1. היכנסו לאתר clalit online.
    2. לחצו על "כניסה" בפינה הימנית העליונה.
    3. לחצו על "כניסה עם קוד חד פעמי".
    4. הזינו את תעודת הזהות שלכם.
    5. לחצו על "שלחו לי קוד לנייד".
    6. הודעת SMS עם קוד חד פעמי תישלח למספר הטלפון הנייד שלכם.
    7. הזינו את הקוד החד פעמי שקיבלתם.
    8. לחצו על "התחברות".
  • באפליקציה:

    1. פתחו את אפליקציית כללית.
    2. לחצו על "כניסה".
    3. לחצו על "כניסה עם קוד חד פעמי".
    4. הזינו את תעודת הזהות שלכם.
    5. לחצו על "שלחו לי קוד לנייד".
    6. הודעת SMS עם קוד חד פעמי תישלח למספר הטלפון הנייד שלכם.
    7. הזינו את הקוד החד פעמי שקיבלתם.
    8. לחצו על "התחברות".

טיפים נוספים:

  • אם שכחתם את קוד המשתמש או הסיסמה שלכם, ניתן לשחזר אותם באתר clalit online.
  • מומלץ לעדכן את הסיסמה שלכם באופן קבוע.

לפרטים נוספים, ניתן לפנות למוקד השירות של כללית בטלפון.

למה מתכוונים שאומרים שאפשר לבצע כניסה אל כללית און ליין ללא סיסמא?

כניסה לכללית און ליין ללא סיסמה מתייחסת לאפשרויות שונות המאפשרות גישה לשירותי "כללית" באינטרנט או באפליקציה, מבלי הצורך להזין סיסמה קבועה.

המטרה:

  • נוחות: לאפשר גישה מהירה וקלה יותר לשירותים, בעיקר עבור משתמשים קבועים.
  • אבטחה: להציע אפשרויות התחברות חלופיות ומאובטחות יותר מסיסמה קבועה.

אפשרויות כניסה ללא סיסמה:

1. קוד חד פעמי ב-SMS:

  • הליך:
    • הזינו את שם המשתמש (מספר תעודת זהות).
    • תקבלו קוד חד פעמי ייחודי למספר הטלפון הנייד הרשום אצל "כללית".
    • הזינו את הקוד במסך הכניסה.
  • יתרונות:
    • פשוט וקל לשימוש.
    • לא מחייב זכירת סיסמה.
    • מאובטח יותר מסיסמה קבועה, כיוון שהקוד תקף לשימוש חד פעמי בלבד.
  • חסרונות:
    • דורש גישה למסרון SMS.
    • פחות נוח עבור מי שאינו משתמש באופן קבוע בטלפון נייד.

2. זימון תור ללא סיסמה:

  • הליך:
    • באתר או באפליקציה, בחרו באפשרות "זימון תור".
    • הזינו את מספר תעודת הזהות ושנת הלידה.
    • בחרו את הרופא, המועד והשעה הרצויים.
  • יתרונות:
    • נוח ומהיר לשימוש עבור זימון תורים פשוטים.
    • אינו מחייב התחברות מלאה.
  • חסרונות:
    • זמין רק לזימון תורים.
    • לא ניתן לבצע פעולות אחרות הדורשות התחברות מלאה, כמו צפייה בתיק הרפואי או קבלת מרשמים.

3. אפליקציית "כללית":

  • הליך:
    • הורידו והתקינו את האפליקציה "כללית" למכשיר הנייד שלכם.
    • לאחר ההרשמה הראשונית, צרו פרופיל אישי והגדירו אמצעי זיהוי.
    • תוכלו להיכנס באמצעות:
      • טביעת אצבע (במידן והמכשיר תומך).
      • זיהוי פנים (במידן והמכשיר תומך).
      • קוד PIN אישי.
  • יתרונות:
    • נוח ומהיר לשימוש, לאחר ההגדרה הראשונית.
    • מאובטח יותר מסיסמה קבועה, כיוון שמשתמש באמצעי זיהוי ביומטרי או קוד PIN.
    • זמין במגוון רחב של פונקציות ושירותים.
  • חסרונות:
    • מחייב התקנת אפליקציה.
    • לא כל המכשירים תומכים בטביעת אצבע או זיהוי פנים.

חשוב לציין:

  • השימוש בקוד חד פעמי ב-SMS מומלץ כברירת מחדל, מכיוון שהוא מאובטח יותר.
  • ניתן להגדיר סיסמה קבועה לכללית און ליין,
  • לא מומלץ להשתמש באותה סיסמה עבור כל האתרים והשירותים.
  • במקרה של קושי בכניסה, ניתן לפנות למוקד השירות של "כללית" לקבלת סיוע.

ביטוח לחו"ל באתר כללית ב-0 מאמץ

כל מי שמתכנן נסיעה לחוץ לארץ חייב לקחת בחשבון את כל הארגונים הלוגיסטיים שהוא צריך לבצע לפני שהנסיעה יוצאת לפועל. אחד הדברים החשובים ביותר הוא רכישת פוליסת ביטוח שמתאימה לנסיעה, לאופי הנסיעה עצמה, לתכנונים השונים, להרכב הנוסעים ואפילו ליעד שאליו נוסעים.
קופת חולים כללית מעמידה אפשרות מוזלת וכדאית לאלה שמבוטחים דרכה והפוליסה נוחה מאד לרכישה ומתאימה מאד לכל הנוסעים. קופת החולים פועלת עם חברת ביטוח מוכרת ומובילה בתחום וכך הנוסעים לחוץ לארץ שהם מבטוחי הקופה יכולים לנסוע בראש שקט ולדעת שיש מה ומי ששומר עליהם וייחלץ לעזרתם אם יהיה בזה צורך.
אפשר בעצם לומר שכל אדם יכול לרכוש את פוליסת הביטוח שלו דרך קופת חולים כללית דרך אתר clalit online אך כמובן שהמבוטחים של הקופה יכולים ליהנות ממחירים הרבה יותר כדאיים ומשתלמים מאשר מי שאינו חבר בקופת החולים.

מה כוללת פוליסת ביטוח לנסיעה לחוץ לארץ?
חשוב מאד לדעת ולקחת בחשבון שפוליסות שמכסות נסיעות לחוץ לארץ לא דומות אחת לשנייה ויש חשיבות גבוהה בהתאמת הפוליסה לכל נוסע ולכל נסיעה. יש אנשים בעלי מצבים בריאותיים מסוימים שעלולים להחמיר או שהם זקוקים לתרופות כאלה ואחרות ופוליסת הביטוח חייב לכלול התייחסות לאלה. באתר של כללית אונליין אפשר להכיר את סוגי הפוליסות השונים, את הסעיפים השונים בין פוליסה לפוליסה וכמובן את ההמלצות של אנשי המקצוע מעולם הביטוח.
יש הבדל מהותי בין נסיעה קצרה לארוכה, בין נסיעה לצרכי תיירות לעיר בירה אירופית, למשל, לבין נסיעה לחופשת סקי או כל סוג אחר של ספורט אתגרי וכמובן שיש הבדל בין הסעיפים בפוליסה שקשורים לכבודה של הנוסעים. גם את ההתייחסות למכשירים מיוחדים או לכבודה אפשר לחפש ולמצוא באתר של כללית און ליין, מה שיכול לסייע לנוסע לקבל את ההחלטה אודות הפוליסה שהכי תתאים לו ולנסיעה שלו.

למה כדאי לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות דרך האתר של קופת חולים?
קופות החולים ובכללן קופת חולים כללית היא לא רק גוף שמציע שירותי בריאות מתקדמים אלא גם גוף שרוצה לרכב אצלו את כל הסמכויות שקשורות בבריאותם של המבוטחים שלו. כאשר גולשים באתר של כללית און ליין ללא סיסמה אפשר למצוא את כל הפרטים אודות פוליסות הביטוח, מה שמאפשר למבוטח שמתכנן את הנסיעה שלו לבצע סקר שוק וכך לבחור את הפוליסה שמכילה את מירב הסעיפים והכיסויים החשובים כמובן במחיר הכי משתלם וכדאי עבורו.
במידה ולא בטוחים בנוגע למצב הרפואי שקיים ולא יודעים בדיוק איך לבחור סעיפים לפוליסה אפשר להתייעץ עם רופא אונליין כללית בלי לקבוע תור ולהגיע למרפאה במיוחד ולשאול את חוות דעתו המקצועית בנוגע למצב הבריאותי וההשפעה שעלולה להיות לו על הנסיעה או לנסיעה עליו. זו הדרך הנכונה והכדאית להתכונן מבחינה בריאותית לקראת טיסה.

איך רוכשים פוליסת ביטוח הלכה למעשה?
המבוטחים של קופת חולים כללית יכולים להגיע לאתר של כללית און ליין סיסמה, להתחבר עם הפרטים האישיים שלהם ולהגיע לאזור האישי שנוגע ספציפית אליהם באתר של קופת החולים. במידה והם רוצים לבצע ייעוץ דרך כללית רופא אונליין הרי שזה המקום לעשות את זה.
במידה ואין להם צורך בזה הם יכולים לעבור מיד לאזור שבו אפשר לרכוש את פוליסות הביטוח שמיועדות ומתאימות לנסיעות לחוץ לארץ. עליהם להזין את כל הפרטים אודות הנסיעה עצמה, הפרטים אודות הנוסעים, לרבות הגיל והמצב הבריאותי, במידה ויש וכמובן לבחור את סעיפי הביטוח שהם מעוניינים בכיסוי שלהם. במידה ולא רוצים לעשות את זה לבד אפשר ליצור קשר עם מוקד כללית זימון תורים, שהוא גם מוקד כללי לקבלת מידע והנציג יוכל להפנות את המבוטח אל הדרך הכי טובה עבורו לרכוש את הפוליסה שמתאימה לו.

ביטוח כללית חו"ל – נוסעים בשקט ושלווה!
המבוטחים של קופת חולים כללית, שבין היתר עשו את הביטוח שלהם ב-clalit online, מעידים שהפוליסות הביטוח שהקופה מציעה להם בשיתוף פעולה עם חברות הביטוח המובילות במדינה הן פוליסות מותאמות אישית שיש בהן את כל הכיסויים הדרושים, מה שבזכותו הם יכולים לטוס לחוץ לארץ מתוך ידיעה מרגיעה שיש מה ומי ששומר עליה ויכסה את העלויות הלא צפויות שיהיו להם אם תהיה בעיה בריאותית זו או אחרת במהלך הביקור בחוץ לארץ.
חלק בלתי נפרד מהנסיעה הוא השקט הנפשי שלא צריך לדאוג להוצאות כספיות בגין נושאים רפואיים ואת זה בדיוק הפוליסות מאפשרות לנוסעים.

שימו לב: אתר "הבריאות שלי" לא קשור בשום צורה אל אף אחת מקופות החולים: לא כללית, לא מכבי, לא לאומית ולא מאוחדת. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר אתרי קופות החולים, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על קופות החולים שהן פרי מחשבתי בלבד. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ רפואי משום סוג ושום צורה.